Thursday, July 9, 2009

:::IMBAS KEMBALI:::


Ni lah kawan sejati aku masa sek dulu::: lama jugak aku xjmpa die, ermmm dekat 5tahun jugak la::: bila skali jumpa Hmmmmm memang best r cite pasal sek balik::: aku dengan die memang xboleh dipisahkan lagi, kemana ada die disitu lah ada aku, sampaikan orang kata kami ni "Lesbo" hehehehe ::: aku ingat lagi time tu minggu pertama sesi persekolahan dibuka, masa tu Form5, time tu memang dah start belajar pun tapi kami ingat cikgu2 bz dengan student form3 yg nak memilih aliran masing2::: nak dimulakan cite time tu aku dengan wany ni merayap ke kelas lain time tu budak kelas aku buat pemilihan ketua kelas dan segala ketua lah ::: last2 bila masuk kelas xpuas hati pulak atas pemilihan ketua kelas::: hehehehe nasib baik ketua kelas pun gila2::: aku pun redha kan jelah, sapa suruh aku tawaf 1building sek kan, hehehe padan muka aku::: pape pun sonok r time sek dulu macm2 pengalaman dapat drpada gembira, sedih , dendam dan sampai lah keterharu!!! wanny aku sayang kamu::: u r my best frnd alwayzzzz:::